eSupplyChin

סחר אלקטרוני הוא המפתח לצמיחה בתחומי הלוגיסטיקה והמחסנים

ecommerce -בלוגיסטיקה לא מפחדים מ - esupplychain הכנס

ברחבי העולם המסחר האלקטרוני פורח. ברחבי העולם צפויות מכירות קמעונאיות של סחר אלקטרוני לגדול מ -2.3 טריליון דולר ארה"ב בשנת 2017 לכמעט 4.9 טריליון דולר ארה"ב בשנת 2021.

סחר אלקטרוני הוא המפתח לצמיחה בתחומי הלוגיסטיקה והמחסנים, בין אם באמצעות מפעילי קמעונאות ישירות ובין אם בעקיפין באמצעות חברות לוגיסטיות של צד שלישי.

קמעונאים מקוונים, בין אם יש להם חנויות ובין אם לא, חייבים להיות בעלי מערכת לוגיסטית מורכבת. אבל נוסף על כך הם צריכים להיות מסוגלים להפיץ את המוצרים שלהם. הם חייבים בסופו של דבר להביא את הסחורה ללקוח. לא כל הקמעונאים מסוגלים לספק את המוצרים שלהם – יש המבקשים מהלקוחות לשלם תוספת תשלום עבור משלוח מהיר לביתם, ולא כל הצרכנים מוכנים לעשות זאת. יתרה מזאת, קמעונאים חוששים שאחוז התשואות יהיה גבוה, ויהיה עליהם להתחיל לנהל מלאי תשואות. כשיש בסיס מוצק ניתן להתמודד עם החזרות.

כדי שמסחר אלקטרוני יצליח, ישנם כמה היבטים שצריך להתגבש היטב בעסק, והלוגיסטיקה היא אחד מהם. למעשה, לוגיסטיקה יכולה להיות מנוע נהדר לצמיחת חנות מקוונת, או מחסום גדול לפעילות הבסיסית של העסק.

לפיכך, כדי ש- eCommerce יעבוד בצורה הטובה ביותר, יש צורך בכלים לוגיסטיים בהם ניתן להשתמש , אשר מועילים מאוד בעת בקרה וניהול של העסק.

לשירות הלוגיסטיקה בעידן האיקומרס, נרתמות טכנולוגיות ייחודיות ואוטומטיות למימוש הנתונים בזמן אמת ועד לרובוטים שיבחרו את המלאי ויעבירו אותו במחסן,

על כך ועוד שמענו בכנס בהרצאות מגוונות על חדשנות, מגמות, מה העתיד ומצד שני היישום בפועל כולל דוגמאות. ייחודי הוא פאנל הבכירים בסיום הכנס היום שעסק בשאלה: "האם ניתן לגשר בין הדיגיטל ללוגיסטיקה?"